HTML

Peregrinus

Ez az oldal egy megszállott zarándok nőről, és magáról a zarándoklásról szól.

Friss topikok

Címkék

Alig szoktam meg a franciát, máris kezdhetem a spanyolt!

2012.09.01. 22:48 4000km

Franciaország második felén fenyőfák után végre fügefák, és sárgadinnyeföldek mellett vezetett utam. Nagyon finom az idei termés, mondhatom! Az utolsó francia állomások egyike Lourdes volt. 20 euróért, ottani viszonylatban nevetségesen olcsón szálltam meg. Az én pénztárcámnak azért ez is sok, na!

Ma keresztülküzdöttem magam a Pireneusokon, viharos szél van, és olyan hideg, hogy lefagyott a tehén tőgye. A lényeg, hogy elértem Spanyolországot.

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://4000km.blog.hu/api/trackback/id/tr304746608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása