HTML

Peregrinus

Ez az oldal egy megszállott zarándok nőről, és magáról a zarándoklásról szól.

Friss topikok

Címkék

Ausztria 2.

2012.07.09. 21:54 4000km

Ausztria nehezebb, mint gondoltam, az Alpokkal nagyon meg kellett kűzdenem! Salzburg előtt fel kellett másznom egy hihetetlen meredek keskeny erdei úton, a több, mint 15kg-os hátizsákommal, 1600m fölé a gerincen. Le se mertem nézni két oldalra! De ez semmi, utána le is kellett jönni! Nagy kaland volt.

Molln-ba egy családnál vendégeskedtem, és rábeszéltek, hogy maradjak egy napot. Tejbe-vajba fürösztöttek, úgyhogy csak másnap indultam onnan tovább!

Tegnap Németországba érkezvén telefon-betyárkodtam kedvemre. Felhívtam, aki csak él, és mozog, az ottani ismerőseim közül!

Utitervem módosult kicsit, és az olaszországi csücsök kimaradt. Ausztria utan Svájcon keresztül folytatom majd a zarándoklatot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://4000km.blog.hu/api/trackback/id/tr624638805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása