HTML

2. hét - Ausztria

2012.06.30. 23:15 4000km

Túl vagyok az első 400 kilóméteremen. Ez a második hétvégém, és ezt Mariazellben töltöm.

Az osztrák szakasz két napja nagyon megeröltető, mindenütt csak hegyek, meg erdők vannak. Tegnapelött megjártam a poklok útját! Azt hittem sosem ér véget az emelkedő. Én az osztrákok helyében már rég alagutat fúrtam volna a hegyen. Aztán este bekéredzkedtem egy kertbe sátorozni, és reggel tovább is álltam.  Azóta alig találkoztam valakivel, és élelemhez, vízhez is nehezen jutottam.

Most, hogy végre elértem Mariazellt, úgy döntöttem tehát, hogy egy kis pihenő után, csak hétfőn megyek tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://4000km.blog.hu/api/trackback/id/tr344621532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása